11 augustus 1993

11 augustus 1993 - Kuala Lumpur, Maleisië

Rustig aangedaan, ontbeten en gepraat met Nederlandse jongen die over land is gekomen, vertelt over Iran en ons het Thai Phrasebook geeft. Om 11 uur betaalt, bagage achtergelaten en vertrokken. Met de bus zijn we zo bij de ambassade. 2 stempels en we zijn 66 m$ armer! Maar ja dat hoort erbij. Lopend naar het grootste winkelcentrum van K.L. en een van de grootste in de hele regio. We kopen een leuke krant en zitten lang in een soort coffeeshop met heerlijke broodjes. In de krant staat onder andere dat er dit jaar in Rantau Abang nog maar enkele schildpadden zijn gesignaleerd. We zien wel (waarschijnlijk zien we dus niets). In het winkelcentrum verder hele leuke kleren, maar uitverkoop mag niet gepast worden. We kopen een kaart voor tante Jikke die behoorlijk ziek lijkt. Al we weer buiten komen is de middag bijna om en heeft het heel hard geregend. Iets minder benauwd is het nu hierdoor. We eten nu bij Kentucky Fried Chicken (echt lekker!), lopen nog eens over de night market en halen de rugzakken op bij het hotel. Om 9.15 uur op het busstation en om 10 uur precies vertrekt de airconditioned bus. Helaas maken ze het weer veel te koud in de bus verder verloopt de reis prima.