21 oktober 1993

21 oktober 1993 - Kathmandu, Nepal

Na het ontbijt gaan we eerst naar het kantoor van Nepal Airways om (nogmaals) te horen wanneer Jeroen en Rolf komen. Het blijft overmorgen 8 pm. Dan is het weer tijd voor koffie met gebak! Aansluitend lunch met spaghetti. Dat is hier heel lekker, vooral de Nepalese kaas eroverheen. We gaan nogmaals naar de poste restante; daar ligt de trouwkaart van Alice en Ben. Daarna zitten we nog een tijdje in de zon op de trappen van een tempel op Durbar Square. Terug naar het hotel. Onderweg foto’s opgehaald van Thailand en India t/m Jaisalmer. Leuk. We eten ‘s avonds in 2 restaurants want in het eerste waren ze mijn bestelling vergeten en dan gaan we maar weg. Jelle eet steak, ik lasagne. Dan gaan we naar het casino in het Annapurna hotel. Het is vrij informeel, wel leuk. Allemaal gokkende Indiërs, Nepalezen zijn niet toegestaan. We winnen 200 (ind)rp en dat is precies ons diner van vanavond. De inzet is 10 rp, dat is maar 60 cent, maar toch staat het heel schokkend als je ziet hoeveel fiches sommige mensen per keer inzetten!