23 juli 1993

23 juli 1993 - Sanur, Indonesië

026025017

Lekker geslapen in comfortabel bed met schone lakens en lekker gedoucht (!). We ontbijten bij mrs. Risaya en gaan dan eerst naar de GPO, groot feest want er zijn 14 brieven/kaarten voor ons. Verder Denpasar in om te proberen een vliegticket naar K.L. te regelen. Denpasar is een drukke stad, maar wel leuk. We bezoeken een prachtige markt met fruit, bloemen en andere levensmiddelen. Heel kleurrijk en druk. Dan lopen we terug naar het postkantoor waar tegenover we gaan zitten in een restaurantje met een cola om de post te lezen. Dit is echt hartstikke leuk, lief dat iedereen aan ons gedacht heeft. Met de bemo terug naar Sanur. Sanur is echt ongelofelijk, alleen maar dure hotels, mooie restaurants en prijzige souvenirs. Wel redelijk relaxed allemaal. Het juicje wat we drinken kost ons 1800 rp. Hier bezoeken we ook nog een travel agent waar men ons opeens vraagt of we niet met Brunei-airways willen vliegen. Waarom niet! De ticket naar K.L. kost 170$, Malaysia Airways officieel 266$, met korting ongeveer 240$. We moeten dan wel via Brunei, maar daar moet je ook eens in je leven geweest zijn, niet waar? We kopen nog 2 sarongs en een weekendtas om onze overbodige spullen in te stoppen! Dan de was gedaan en ‘s avonds uit eten in het enige betaalbare tentje in Sanur. We zijn heel tevreden over deze dag met onze goede deal voor het vliegen!