6 mei 1994

6 mei 1994 - Bursa, Turkije

Na het ontbijt van brood, jam en kaas met thee gaan we weer in het bad. Je moet er tenslotte van profiteren. Ook was gedaan. Voor het laatst? Om een uur of tien met de bus naar het centrum. Jelle probeert weer te bellen, de lijnen schijnen overbezet te zijn. Een keer contact gehad, maar dat gaat direct weer fout. Op een terrasje gezeten bij de Ulu Camii moskee en dan de bazaar bekeken. Heel mooie straatjes enzo en ook een prachtige han gezien waar nu zijde wordt verkocht. De bazaar is echt gezellig. Als we er weer uit zijn willen we wat eten wat eerst niet meevalt. Het wordt een niet zo lekker broodje. ’s Middags moet er weer gewinkeld worden. Niet zo mooi en veel als in Ankara maar toch kopen we het een en ander. Lingerie voor mij en trui en bloes voor Jelle. Na afloop zitten we weer op het gezellige terras en nemen tenslotte de bus terug. Eerst weer in het bad natuurlijk! We gaan uit eten in ‘Kebabistan’ en nemen Bursa Kebab. Het bellen lukt nog steeds niet, hopeloos hier! Vroeg naar bed.