Dag 43 Somma Lombardo - Robechetto con Induno (30 juni)

30 juni 2019 - Robecchetto con Induno, Italië

In Panperduto beste ontbijt tot nu toe en met super personeel. Ga pas tegen tienen op pad, al heel veel wielrenners (het is zondag) en Panperduto is een verplichte stop. Echte zondagse wandeling met hele mooie route langs de rivier of kanaal, met zelfs een hardloper en drukke zwemplekken onderweg. Ben inmiddels redelijk gewend geraakt aan de temperaturen. Kom aan op feestcamping met nogal aanwezige muziek. Pak na even rond gekeken te hebben mijn hele hebben en houwen met de al geplaatste tent op en verplaats hem 200 meter naar de rivier. Was even schrikken maar sta nu weer top met een fijn discodeuntje op de achtergrond en vooral geluid van de rivier. Ik heb nog steeds geen oordoppen. ‘s Avonds nog even rondgelopen en zie zo maar een otter zwemmen, voor een Leeuwarder natuurlijk geen bijzonder beest, maar dit is een wild exemplaar.

Daarna gegeten op de camping met een echt Italiaans sfeertje.

Vandaag 24 km (max 34 graden)