Dag 14 Budenheim (12 juli 2020)

12 juli 2020 - Budenheim, Duitsland

Vandaag een wachtdag en geen enkele kilometer gefietst. Saskia komt namelijk met de Flixbus naar Frankfurt am Rhein, om mij te vergezellen op het resterende deel naar de monding van de Rijn.

Flixbus
Erg veel zin in natuurlijk. Nu dus nu even niksen en om kwart voor 3 met de Zug naar Frankfurt. Een stad met een voor Europese begrippen grote skyline van wolkenkrabbers.

Skyline Frankfurt

Even naar de Innenstadt gewandeld, goed gerestaureerd en mooi geworden met vakwerkhuizen, na de bombardementen in de 2e Wereldoorlog op burgerdoelen.

Frankfurt

Ben om 17:15 bij het flixbusstation en exact op dat moment komt Saskia binnen rijden. Kwartier vertraging en een prima mondkapjesreis gehad van 7 uur. Nog even terugtreinen en dan zitten we net na 7 uur al bij het restaurantje op 100 meter van ons huisje. Naar de Rijn gewandeld en op het bankje voor het huisje een biertje gedronken. Erg leuk weer

Jelle & Saskia

en vandaag max. 25 graden.

1. Zahra&Nader:
    13 juli 2020
    Dag Jelle en Saskia,
    Wat super fijn om jullie te mogen volgen.
    Weer prachtige verhalen en mooie foto’s Jelle.
    Geniet saampjes!
    Groeten van Zahra&Nader
  2. Bella:
    19 juli 2020
    Leuke foto van jullie twee!! Ik ben even ingedoken op dag 14, om jullie hereniging even te kunnen meemaken (Romantisch als ik ben), maar ga nog terug naar dag 1 hoor!! Geweldige tocht weer, en ik krijg steeds zo’n trek van jouw verslagen!! Groetjes!!!