Dag 9 Kunten - Lörrach (7 juli 2020)

7 juli 2020 - Lörrach, Duitsland

Grintpad
Het was voor het eerst een koude nacht, slaapzak was maar net of net niet dik genoeg. Vertrokken om 7:45 voor een mooie tocht met prachtig weer. Langs de rivier de Reuss en een landschappelijke omgeving met mooie dorpjes. Nog wel veel klimmetjes en ik ben dan best vaak behoorlijk ‘achter de pust’. Dreig bij een snelle afdaling bij de overgang van asfalt op een bolle grintweg nog in de korenvelden te belanden, dat was flink schrikken maar ging net goed. Dan nog een stuk langs de Rijn, de brug over bij Rheinfelden en ik ben weer in Duitsland. Hier even een break en dan een lange klim langs de autoweg naar Lorrbach. Kom om half drie aan bij mijn reeds geboekte appartementje. Echt een super appartement en net naast de binnenstad. Ga nog even de stad in voor koffie, mijn eerste ijsje en sightseeing. Haal bij de Rewe zelf mijn diner (Kartoffelsalad, tonijnsalade, yoghurt, frambozen en Weizzen) voor op het balkon. Vandaag een perfecte vakantiedag. Heb vandaag 81 km gefietst met ongeveer 24 graden.