Dag 63 Viterbo - Sutri (20 juli)

20 juli 2019 - Sutri, Italië

Vandaag toch nog een wandeling met een flinke klim over kleine paadjes door een bos waar het vannacht blijkbaar gehoosd heeft. Aan de overkant van het bergje zijn er plots allemaal hazelnootplantages, natuurlijk voor in de Nutella. Na een tijdje is dat langs een weg en is het leuke er wel vanaf of komt dit door de laatste loodjes? Gister was natuurlijk ook wel heel fraai. Kom om 3 uur aan in klein pittoresk stadje, kan pas om 4 uur in het appartement en drink eerst een drankje. Het is niet druk en heel gemoedelijk. Een aantal ouderen proberen nog een praatje met mij te maken, ik hoor daarna wel heel vaak het woordje olandese om me heen. Ga daarna naar het appartement met een 9,8, nou daar hoeft echt niets vanaf, prachtige view en perfect. Deze mevrouw probeert echt een 10 te halen, er ontbrak alleen een droogtrommel. Doe maar even geen dorms op het eind, de laatste twee dagen even rustig en uitgerust afmaken. Gisteravond met Saskia nog gesproken over langskomen, Francesco die net bij zijn vrouw en de kleine Leonardo weg is zei doen, dus de tickets zijn gisternacht geboekt. Dus nog een kleine Romevakantie na het wandelafziengebeuren wat echt fantastisch gaat.

Vandaag 32 km (max 33 graden)

1. Ate:
    20 juli 2019
    Laatste loodjes Jelle. Wordt wel weer afzien als je thuis bent. Ga je in ieder geval de biertjes, wijntjes en ijsjes missen.
    Wat een reis en wat een prachtige verhalen en foto's! Dát gaan wij straks missen. Grazie.