13 september 1993

13 september 1993 - New Delhi, India

Zo is Delhi een stuk interessanter. Mooie winkels, hoewel geen grote warenhuizen als in andere Aziatische hoofdsteden. Veel boek en souvenirverkopers en weer die Kashmiraanprijzers. We kopen de Sri Lanka gids en ruilen ons nederlandse boek voor een nieuwe bundel van Roald Dahl met bijbetaling van maar 3 piek. Verder vinden we fotobatterijen, rekenmachinebatterijtjes en zelfs contactlensvloeistof! We eten weer patat bij Wimpy en dan .... paniek! We zijn de India-gids kwijt. Kwaad dat we zo stom konden zijn, kopen we maar een nieuwe. We eten aan het eind van de middag bij een Indiase fastfoodzaak: pizza en een verrukkelijk ijsje! Om half 7 moeten we bij de bus zijn die ons naar Manali gaat brengen. Eerst nog langs het postkantoor en er liggen 2 faxen voor ons van beide families. Hartstikke leuk. De bus is goed met echte stoelen die achterover kunnen. Bovendien halfleeg dus genoeg ruimte. Helaas zijn de wegen minder goed, vreselijke hobbelig met druk verkeer. Een zeer onrustige nacht met nauwelijks slaap. Later komen we in de bergen en werden de wegen ook nog zeer bochtig.