17 november 1993

17 november 1993 - Kathmandu, Nepal

IMG0063

Om 5 uur zijn we in Kathmandu, nemen afscheid van onze officier en voor zessen liggen we al te slapen in een goede kamer in de Capital Lodge. Om half elf geheel uitgerust opgestaan en ontbeten. Dan de spullen uit de luggagestore gehaald, beetje opgeruimd en chocoladeletter opgegeten. Vervolgens gaan we op weg naar het postkantoor. Het is weer druk in Kathmandu en een stuk minder warm. Met de post cola gedronken met appel-saucecake. Gelezen en Ellen en André teruggeschreven. We hebben mijn buidel weggebracht om er een nieuwe rits in te laten zetten, vanavond klaar. Op de kamer wat gewassen, wereldomroep gehoord en om 5 uur warme chocomelk gedronken. Dan mijn buidel ophalen en dat is even schrikken. De nieuwe rits is nu al stuk! Bovendien zit hij er zeer slordig ingenaaid. Zeer teleurgesteld en zonder te betalen gaan we weer weg. Je kunt ook niets aan die mensen hier overlaten, een naaishop nota bene. We eten bij Helena’s Countrykitchen, steak en kipsaté met koffie en chocolade cake toe. Ondertussen proberen we een planning te maken voor onze komende tijd in India. We hebben er best wel weer zin in, met Kerst gaan we in ieder geval naar het strand (Kovalum) en verder ook veel afwisseling; grotten, ruïnes, parken.