22 november 1993

22 november 1993 - Kathmandu, Nepal

22-11 nepal_afscheid_jr22-11 nepal_afscheid_js

Laatste dag in Nepal. Laatste dag in Nepal. Laatste dag voor dit dagboek. Bedankt dagboekje we hebben bijna een half jaar lang veel plezier van je gehad. Bedankt tante An en ome Nico dus ook. Om 9 uur hebben we alles grotendeels ingepakt (wij hebben niet zoveel meer, Jeroen juist wel) en gaan we ontbijten. Voor de laatste keer het stevige ontbijt met eieren, toast, aardappels, tomaat, banaan en thee. Dan uitgecheckt en weer richting fotozaken. De ingewikkelde deals kosten heel veel tijd. Ik ga ondertussen nog 1 keer naar het GPO. De brief van mama met de gegevens over Sri Lanka is nooit aangekomen, daar balen we enorm van. Jeroen heeft een nieuwe lens gekocht en Rolf een hele camera. Wel geslaagd dus we gaan voor de allerallerallerlaatste keer taart eten op Durbar square en de jongens spelen met hun nieuwe speeltjes. Om 2 uur lopen we terug naar het hotel, halen de bagage op en proppen ons met zijn vieren en alle rugzakken in een taxi. Het leuke op het vliegveld is dat je alles kunt wegen. Jeroen’s rugzak weegt met onze troep 17,5 kg en hij mag dus niet meer zeuren. Wij hebben elk ongeveer 15 kg en we wegen 58 (ik) en 70 (Jelle). Weer afgevallen dus, in totaal voor mij nu 15 kg. Het inchecken gaat vrij rommelig op de airport van Kathmandu en daarna kunnen we elkaar weer zien op het terras/uitzwaaiplatvorm van het restaurant van het vliegveld. Nog wat foto’s gemaakt en een drankje gedronken en dan is het echt AFGELOPEN!

IMG0066