13 november 1993

13 november 1993 - Pokhara, Nepal

13-11 nepal_pokha_straatbeeld_sas_1

Weer om een uur of 9 ontbeten met de gebruikelijke eieren, toast en ‘hash brown potatoes’. We lopen wat rond na het ontbijt, passen truien en kopen een shawl. Later drinken we koffie met gebak en als het 8 uur is in Nederland bel ik met mama. We horen nu officieel dat p+m op 20 januari op Sri Lanka komen! We zijn echt heel blij. Verder is alles goed, behalve natuurlijk het weer. We kijken nog wat rond en gaan om 2 uur een uurtje roeien, eigenlijk meer ronddobberen. Het is behoorlijk bewolkt vandaag, maar wel lekker warm. We moeten de kussenhoezen nog ophalen die speciaal voor ons genaaid zijn en Jeroen koopt een verjaarscadeautje voor Erica!

13-11 nepal_pokha_varen

Na het roeien gaan we lunchen (half 4) in Le Bistro. Sandwich en pasta, beiden zeer vullend, dus we willen voorlopig nog niet aan het diner denken. Op het terras blijven we lang zitten, lezen en schrijven. Om 6 uur valt het licht uit, dat gebeurt hier iedere dag minstens een uur. Vandaag is het echter officieel van 6 tot 8 uur, wegens Deepavali, het feest van het licht. Iedereen brandt overal kaarsjes. We eten bij hetzelfde restaurant van gisteren, weer kip.