29 oktober 1993

29 oktober 1993 - Jagat, Nepal

IMG0009IMG0011IMG0036

Weer om half 7 gestart. Na een dik uur in Ngadi ontbijten. Lekkere muesli. Alle kindertjes langs de route zijn gek op beer, die aan mijn rugzak hangt. Lunch in Bahundanda om ongeveer 11.15 uur. Aardige vrouw in restaurant die mijn haar ook borstelt en invlecht.

29-10 nepal_brug_129-10 nepal_brug_229-10 nepal_brug_329-10 nepal_brug_6

Veel hangbruggen over de rivier onderweg. Veel foto’s gemaakt, deze dag van mensen, ezels en landschap. In Sange gaan we voor de laatste keer over de rivier, het is dan half 3. Na een frisdrankje besluiten we er toch nog maar een plaatsje bij te pakken. Het is dan nog een zeer zware klim naar Jagat. We hebben precies 6 uur gelopen vandaag. We hebben een net, nieuw hotel met een hele koude douche. ‘s Avonds zitten we heel gezellig binnen in het gebouw waar ook de keuken en het vuur is.Heel veel kopjes thee en dan aardappeltjes met ei en groente. Zo lekker dat de jongens 2 keer nemen! Hele gezellige, huiselijke sfeer. Om 8 uur weer naar bed.