30 oktober 1993

30 oktober 1993 - Dharapani, Nepal

IMG0016IMG0035IMG0022IMG0021

Weer om half 7 vertrokken. Het is nog fris buiten. In Chamje ontbeten na ongeveer een uur. Lekkere appelpannekoeken. Na het ontbijt is het heel mooi weer, voor het eerst helemaal geen wolken. We lopen daarna door tot Tal. Het laatste stuk is een hele heavy klim. Op het allerlaatst dalen we echter weer af en komen op het niveau van de rivier die heer heel breed door een wijds dal stroomt. Weer aardappeltjes voor lunch, lekker maar het duurt wat lang. Om ongeveer half een weer op pad. Langs de rivier verder, het gaat licht op en neer. Als we precies 5 uur en 3 kwartier gelopen hebben zijn we in Dharapani en willen we eigenlijk nog door naar Bagarchhap, het gaat namelijk goed! Maar dan opeens heeft Rolf ontzettende last van zijn knie, kan niet meer verder lopen. We moeten dus maar om ongeveer half 4 een hotel nemen in Dharapani. Het (douche)water is weer kouder. We eten lekkere kippesoep en macaroni en drinken warme chocomel. Het is vanavond echt koud. Om 8 uur gaan slapen.