23 december 1993

23 december 1993 - Kovalam, India

IMG0021IMG0022

We maken zelf ontbijt van (zoet) brood met jam, honing en marmelade. Daarna ga ik nog 1 keer kijken naar een andere kamer, op de een of andere manier is dit het net niet, te ingebouwd, niet gezellig. We verhuizen dan naar een kamer vlak aan het strand met gezellig zitje en met meer mensen om ons heen. Onder andere een meisje dat we kennen uit de bus Pushkar-Delhi. We zitten hier een stuk beter en gaan gelijk zwemmen. Enorme golven hier waar je prima op kunt ‘body-surfen’ maar soms toch wel behoorlijk door wordt meegesleurd. Toen de kamer wat ingericht, was gedaan en op het terras gezeten.

IMG0020

Weer spaghetti als lunch en later weer zwemmen. Kopje koffie en dan een wandeling naar de weg waar wat winkeltjes zitten. We zoeken en vinden een papieren kerstster en een kaars om ons verblijf wat meer in de kerstsfeer te brengen. Niet te geloven maar het wordt echt snel kerst, hier weinig van te merken. Als we op zoek zijn naar een eettentje komt een meisje ons achterna. Het blijkt Carolina uit Bern te zijn. Met haar en vriend Robert zijn we 2 keer uit eten geweest in Pushkar. Leuk weerzien, lekker met zijn vieren zeer malse vis in butter-garlic saus gegeten en bijgekletst. Ondertussen komen er zingende en dansende ‘kerstmannen’ langs die natuurlijk geld willen. R en C gaan ook half januari naar Sri Lanka en morgen eten we hier gezamenlijk ons kerstdiner. Heerlijk vakantiedagje.