Dag 14 Mulartshutte-Heimbach (1 juni 2019)

1 juni 2019 - Heimbach, Duitsland

Er is geen ontbijt te krijgen op de camping, gelukkig heb ik nog een broodje van Saskia over. Om 12 uur dan maar gelijk aan de currywurst met patat en koffie . Vandaag veel over toch wel steile paden met ook weer veel bos. Best zwaar. Onderweg ook landerijen met een aardappelautomaat met Annabellen.  Ook een melkautomaat, het oudere echtpaar zegt dat ik ook moet nemen. Er staat bij dat je het ook mag koken. Maar dan durven die Hollander het niet, zegt het echtpaar. Klopt; geen risico op dag 2 in het buitenland. Langs het roerstuwmeer, erg druk en gezellig met gezon op de strandjes en langs het pad een slangetje. Klein maar zeer snel of was ik te traag voor de foto? Daarna via supermarkt op een werkelijk idyllisch plekje beland, een paar meter van de Roer. Ideaal om je voeten en het bier te koelen, steenkoud. Nog gesproken met een Duitser die net een wildkampeertocht heeft gedaan van 7 dagen door de Eifel. Kom veel Duitsers tegen die erg geïnteresseerd zijn en zeer nett. Sta nu ook vlakbij Nederlanders waar ik de powerbank oplaad en ga ze direct om een opener vragen.

Vandaag 37 km

1. Zahra&Nader:
    2 juni 2019
    Ziet er prachtig uit Jelle!
    Respect!
    Veel plezier en succes.